Care este garanția?
Garanția prevede eliminarea defectelor produsului cauzate de vina producătorului sau vânzătorului. Este valabil numai dacă sunt respectate toate măsurile de funcționare prescrise de producător.
Informatii utile:
Kaleso.md oferă produse exclusiv de la furnizori oficiali.
Perioada de garanție variază în funcție de tipul de produs și de producătorul acestuia.
Producătorii individuali oferă o garanție extinsă pentru anvelopele lor. Este valabil în caz de daune neprevăzute, cum ar fi perforări sau tăieturi. Acest tip de garanție este o anexă la cea standard.
Ce trebuie să știți despre garanție?
Perioada de garanție pentru anvelope este de la 12 la 24 de luni de la data achiziției și în funcție de marcă. Se aplică defectelor "bruște" din fabrică. Astfel, COMPANIA garantează o calitate ridicată a producției, dar în caz de eroare, aveți dreptul să solicitați bani înapoi.
Orice returnare/ schimb de roti se face numai daca ambalajul original si chitanta de garantie sunt disponibile. În ceea ce privește discurile, acestea nu ar trebui să aibă urme de utilizare. Urmele includ: montare laterală, instalare, distorsiune. Toate discurile trebuie să fie pre-măsurate și numai apoi instalate pe mașină.
Când primiți anvelope, trebuie să acordați mai întâi atenție aspectului lor, deoarece pot fi detectate defecte. Dacă căsătoria este încă detectată, atunci produsele aparțin în mod natural schimbului. Dacă observați un defect extern mai târziu, compania nu este responsabilă pentru aceasta.
În primul rând, garanția se aplică pieselor și componentelor care au devenit inutilizabile chiar și pe transportorul din fabrică. Motivele pot fi complet diferite, variind de la o eroare în timpul asamblării, terminând cu un amestec nereușit.
Garanția nu funcționează în următoarele cazuri:
Dacă nu ați rezolvat problema la timp, ceea ce a cauzat defectarea anvelopei;
A ignorat instrucțiunile de utilizare și întreținere a produsului;
A folosit produsul în alte scopuri;
Au solicitat reparații companiilor dubioase care au deteriorat doar roțile;
Anvelopele au fost tratate agresiv, ceea ce a dus la crearea de daune;
Pentru a se proteja pe ei înșiși și pe ceilalți participanți la trafic, fiecare șofer trebuie să urmeze instrucțiuni stricte. Această abordare va preveni deteriorarea rapidă a componentelor auto și va proteja companiile de dezasamblarea controversată, în ceea ce privește garanția.
În primul rând, înainte de a instala roțile, este necesar să verificați dimensiunea standard, trebuie să fie recomandată de producător. Aici, diametrul anvelopei trebuie să se potrivească cu dimensiunea discului.
Luați o abordare serioasă pentru vizualizarea marcajului, care arată toate informațiile despre instalare: dacă există o parte externă/ internă, orientare și alte mărci care vă vor permite să instalați elementul pe mașină cât mai corect posibil.
Amintiți-vă că roțile care au primit urme de instalare nu se vor putea întoarce. Aici merită să încercați și anvelopa în avans, fără a o limita.
Contactați magazinele profesionale de reparații de anvelope, unde lucrează specialiști reali.
Verificați întotdeauna presiunea în anvelope atunci când realimentați o mașină, de exemplu.
Garanția extinsă implică o "fiabilitate" plătită, care este achiziționată la alegere. Avantajul său este că șoferul primește servicii suplimentare sub forma unui serviciu de întreținere a cauciucului, ceea ce vă economisește în mod semnificativ finanțele. Acesta diferă de cel din fabrică prin faptul că vă permite să reparați gratuit roțile care au primit daune mecanice.
Perioada de garanție este de un an, începând cu data achiziționării și instalării articolului. Acest moment este indicat într-un pașaport special pentru verificarea produselor. Dacă deteriorarea nu este supusă reparației, șoferul poate obține cu ușurință fie aceeași, fie o anvelopă similară. Desigur, dacă nu se găsește un model adecvat, compania returnează banii.
Reparațiile gratuite pot fi făcute dacă s-au produs deteriorări din cauza denivelărilor și perforărilor. Și, la rândul lor, au provocat o disecție puternică, hernie, balonare și o încălcare generală a integrității structurii. De asemenea, cazurile de reparație gratuită pot include o tăietură a zonei de rulare, o tăietură completă a părții laterale și deformare.
În ceea ce privește cazurile în care garanția extinsă nu va putea oferi reparații, aici vom evidenția:
act intenționat de a dăuna fie personal, fie de la terți;
greșelile șoferului care a operat incorect mașina sau a intrat într-un accident de circulație;
daunele au avut loc din cauza dezastrelor naturale.
O plângere este un fel de reclamație a cumpărătorului, care este prezentată vânzătorului. Această afirmație indică calitatea slabă a produsului sau cantitatea acestuia, care a fost detectată în perioada de garanție. Dar, în ciuda acestui fapt, există mai multe puncte când puteți auzi un refuz:
daune mecanice externe;
reparațiile anterioare au fost făcute;
există dovezi de presiune incorectă, ceea ce a dus la uzura rapidă și deteriorarea pieselor;
roțile au fost deteriorate din cauza unui accident;
înălțimea benzii de rulare este semnificativ mai mică decât indicatorul de uzură;
a fost selectată dimensiunea greșită.
Există o serie de condiții pentru menținerea garanției pentru stingrays?indiferent cum sună, Cumpărătorul este obligat să îndeplinească un număr mic de condiții pentru ca acesta să poată utiliza garanția după un timp.
Toate instalările trebuie efectuate în locații dovedite, unde lucrează experți în acest domeniu.
După instalarea inițială și o alergare de 1500-2000 km, este necesar să se ia timp pentru a regla echilibrul.
Este necesar să efectuați echilibrarea la fiecare 10000-12000 km.această acțiune va crește semnificativ durata de viață a anvelopelor.
De fiecare dată când înlocuiți roțile, va trebui să înlocuiți supapa, care este semnificativ "obosită" de impactul factorilor externi și al drumurilor. Supapa asigură siguranță și etanșeitate.
Efectuați o inspecție extrem de serioasă și amănunțită la cumpărare, dar nu după. În caz contrar, compania nu acceptă revendicările.
În fereastra prezentată, puteți introduce adresa dvs. de e-mail personală, unde veți primi notificări despre produse noi, reduceri, promoții și tombole. Vă puteți dezabona de la lista de corespondență în orice moment. Cu noi, vei fi mereu la curent cu toate noutatile!
Referindu-se în mod specific la Kaleso.md, obțineți automat securitate deplină. Oferim o garanție pentru orice produs, datorită căreia puteți returna sau modifica produsele. De asemenea, produsele noastre au toate documentele care confirmă autenticitatea, certificarea și conformitatea cu standardele internaționale.